Vesti » Blic 23.04.2008
Dobar doručak za muško dete
Blic sreda, 23. april 2008.
Više britanskih listova, medju njima i Tajms, piše o otkriću da tanjir kornfleksa za doručak ženama dramatično povećava šanse da rode muško dete, prenosi BBC na srpskom.
Istraživanje koje su zajednički sproveli naučnici univerziteta u Egzeteru i Oksfordu po prvi put je pokazalo da postoji veza izmedju ishrane majke i pola deteta, piše Tajms.
Naučnici su otkrili i da je kalorijska vrednost doručka posebno važna. Preskakanje prvog dnevnog obroka dovodi do pada nivoa glikoze u krvi, koji telo protumači kao oskudicu hrane.
Veza izmedju dostupnosti hrane i pola mladunčadi već je otkrivena kod životinja.
Ukoliko su dovoljne količine hrane dostupne ženki, ona će roditi muško mladunče, jer će ono doprineti rađanju više potomaka nego jedna ženka.
Naučnici smatraju da bi slični evolutivni procesi mogli biti prisutni i kod ljudi, piše Tajms.
Istraživanje koje su zajednički sproveli naučnici univerziteta u Egzeteru i Oksfordu po prvi put je pokazalo da postoji veza izmedju ishrane majke i pola deteta, piše Tajms.
Naučnici su otkrili i da je kalorijska vrednost doručka posebno važna. Preskakanje prvog dnevnog obroka dovodi do pada nivoa glikoze u krvi, koji telo protumači kao oskudicu hrane.
Veza izmedju dostupnosti hrane i pola mladunčadi već je otkrivena kod životinja.
Ukoliko su dovoljne količine hrane dostupne ženki, ona će roditi muško mladunče, jer će ono doprineti rađanju više potomaka nego jedna ženka.
Naučnici smatraju da bi slični evolutivni procesi mogli biti prisutni i kod ljudi, piše Tajms.
Preuzeto sa sajta blic.co.yu »
Komentari na drugim sajtovima
Oglasi
Vesti dana
©2008 Naslovi



Komentari