Arhiva » Vesti » B92 20.04.2015

Mirković zainteresovan za Studio B

Beograd -- Za kupovinu televizije Studio B zainteresovan je narodni poslanik SNS, predsednik Skupštine grada Zaječara i vlasnik produkcijske kuće Beoton, Saša Mirković.

B92 ponedeljak, 20. april 2015.  |  Danas
B92: Mirković zainteresovan za Studio B

Mirković je za "Danas" rekao da kao vlasnik Beotona o tome još razmišlja, te da sve zavisi o kojoj će prodajnoj ceni biti reč.

Prema saznanjima "Danasa", razmatra se mogućnost da se televizijski program Studija B razdvoji na zabavni i informativni. To bi bila dva kanala, sa dve različite frekvencije. Takođe, posebna bi bila i radio stanica, koja bi kasnije najverovatnije bila prodata.

Inače, iako nije zvanično potvrđeno, u medijima se spekuliše da je Mirković nedavno kupio TV Metropolis, koji se sada zove Moja beogradska televizija. Takođe, Mirkovićev Beoton drži i RTV Best u Zaječaru.

Podsetimo da se nedavno kandidovao za generalnog direktora RTS, ali, kako je saopšteno, nije ispunio sve uslove za tu poziciju.

Što se tiče privatizacije Studija B, odluku o tome donela je Skupština Beograda početkom aprila. Kako je rečeno, gradska televizija će biti privatizovana modelom prodaje kapitala i javnim prikupljanjem ponuda s javnim nadmetanjem, a u postupku privatizacije biće prodat celokupni kapital koji Grad Beograd ima u tom preduzeću.

Gradski menadžer Goran Vesić tada je izjavio da usvajanje odluke o prodaji Studija B predstavlja "sprovođenje zakona po kojem lokalne samouprave ne mogu da budu vlasnici medija".

Ipak, izveštaj vladinog Saveta za borbu protiv korupcije o medijskom vlasništvu iz februara ove godine pokazao je da političari i članovi njihovih porodica "drže" brojne medije. Naime, TV Plus iz Kruševca nalazi se u vlasništvu firme Saco d.o.o., čiji je vlasnik Bratislav Gašić, ministar odbrane, potpredsednik SNS i bivši gradonačelnik Kruševca. TV Most sa regionalnom dozvolom je u vlasništvu Velimira i Nade Bajatović (po 50 odsto udela), roditelja Dušana Bajatovića, doskorašnjeg potpredsednika SPS i direktora Srbijagasa. TV Palma plus je u vlasništvu Autotransportnog preduzeća Palma iz Jagodine, a njen vlasnik je Dalibor Marković, sin Dragana Markovića Palme, predsednika Jedinstvene Srbije. List Pravda, koji je prestao da izlazi, bio je delimično u vlasništvu Nemanje Stefanovića (48 odsto udela), koji je, prema pisanju medija, brat ministra unutrašnjih poslova Nebojše Stefanovića. Radio S je stanica iza čijeg vlasništva zvanično stoji firma AS media, a iza nje je firma S medija tim, koja je u vlasništvu Ljubinke Anđelković, majke funkcionera SPS Zorana Anđelkovića.


Objavljeno na sajtu b92.net »


Uvek ažurne informacije, zapratite naš Twitter nalog  

Add to Facebook Add to iGoogle Follow us on Twitter
©2017 Netmark d.o.o.