Ćelavost ne povećava rizik od infarkta
Ćelavost ne povećava rizik od infarkta
Mondo petak, 11. april 2008.
Jedna američka studija koja je obuhvatila 5.000 muškaraca opovrgla je neke ranije teorije da ćelavost predstavlja signal većeg rizika od srčanih bolesti. Dr. Ejal Šahar i njegove kolege s Univerziteta Arizone došli su do zaključka da nema bitne razlike u riziku od srčanog udara kod muškaraca čija... »
Ćelavi nisu pod većim rizikom od infarkta
RTV petak, 11. april 2008.
NJUJORK - Jedna američka studija koja je obuhvatila 5.000 muškaraca opovrgla je neke ranije teorije da ćelavost predstavlja signal većeg rizika od srčanih bolesti. Doktori s Univerziteta Arizone došli su do zaključka da nema bitne razlike u riziku od srčanog udara kod muškaraca čija je glava puna... »
Nema komentara na ove vesti. Pošaljite vaš komentar, budite prvi »
Oglasi
Vesti dana
©2008 Naslovi


