Dobar doručak za muško dete

Dobar doručak za muško dete

24 Sata sreda, 23. april 2008.
 
Dobar doručak ženama dramatično povećava šanse da rode muško dete, objavio je danas londonski "Tajms", pozivajući se na nalaze britanskih naučnika.
DORUČAK Istraživanje, koje su zajednički sproveli naučnici univerziteta u Egzeteru i Oksfordu, prvi put je pokazalo da postoji veza između ishrane majke i pola deteta, preneo je BBC. Naučnici su otkrili da je kalorijska vrednost... »

Dobar doručak za muško dete

Blic sreda, 23. april 2008.
 
Više britanskih listova, medju njima i Tajms, piše o otkriću da tanjir kornfleksa za doručak ženama dramatično povećava šanse da rode muško dete, prenosi BBC na srpskom. Istraživanje koje su zajednički sproveli naučnici univerziteta u Egzeteru i Oksfordu po prvi put je pokazalo da postoji veza... »
Nema komentara na ove vesti. Pošaljite vaš komentar, budite prvi »

Komentari na drugim sajtovima

Add to Google
Add to Facebook
©2008 Naslovi